Jak wybrać firmę eventową do organizacji wydarzenia?

Jak wybrać firmę eventową do organizacji wydarzenia?

Masz w planach zorganizowanie eventu firmowego? Na pewno chcesz, żeby pozostał on na długo w pamięci gości, prawda?
Nie wiesz, jak się do tego zabrać? Masz mnóstwo innych obowiązków na głowie i doskwiera Ci brak czasu? Właśnie dlatego możesz wynająć firmę eventową, której powierzysz zorganizowanie takiego przedsięwzięcia. Agencje eventowe tworzą ludzie doświadczeni w organizowaniu wydarzeń.

Jak wybrać firmę, która stanie na wysokości zadania?
Podpowiemy Ci, na co zwrócić uwagę.

1. Twoje oczekiwania.
Masz w głowie mnóstwo pomysłów na atrakcje i oprawę wydarzenia? Wiesz, jaki ma być cel wydarzenia, kogo chcesz zaprosić?
Zastanów się, jakiego typu wydarzenia już Twoja firma organizowała, czy ma to być coś w podobnym stylu czy coś zupełnie nowego?
Zapisz swoje pomysły, czego oczekujesz i czego potrzebujesz od agencji eventowej. Może pomocy w zarzadzaniu budżetem? Może nadzorowania całości lub tylko części wydarzenia? Należy pamiętać, że nie wszystkie firmy oferują wszystkie usługi, ale mogą współpracować z doskonałymi podwykonawcami, którzy to zapewniają.
Rozpisz plan imprezy, nawet jeśli będzie wydawał się na chaotyczny na początku, doświadczony pracownik agencji eventowej pomoże Ci sprecyzować oczekiwania i przedstawi dopracowany plan.
Taki brief wyślij do kilku agencji i porównaj, jak potraktuje Cię agencja – czy szybko odpiszą na zapytanie? Czy będą dopytywać o szczegóły? Czy wykażą zainteresowanie, podziękują za kontakt? To wszystko świadczy o ich zaangażowaniu i podejściu do klienta.

2. Doświadczenie i realizacje.
Warto ustalić, jak doświadczona jest firma. Sprawdź, czym zajmowali się wcześniej. Agencja powinna móc podać konkretne przykłady swojej pracy. Zapoznaj się z ich realizacjami – zobaczysz, jak bawili się uczestnicy dotychczasowych imprez, przyjrzysz się oprawie scenograficznej i innym szczegółom.

3. Oferta.
Oferta agencji powinna być przejrzysta i czytelna. Nie wybierzesz przecież do realizacji uroczystej gali firmy, która zajmuje się tylko organizacją zabaw dla dzieci, nawet jeśli ich motto mówi, że zorganizuja wszystko.
Dobra firma eventowa realizuje różnego rodzaju wydarzenia, ale może mieć jedną lub kilka „działek”, w których się specjalizuje.

4. Referencje
Każda firma wykonująca dobrze swoją pracę i zainteresowana nią, powinna mieć referencje od zadowolonych klientów na swojej stronie internetowej i w social media.
Jeśli nie ma – nie bój się pytać.
Poproś o referencje od klientów, z którymi wcześniej współpracowali.

5. Dostępność.
Bardzo ważna jest stała możliwość kontaktu z osobą, która będzie organizowała Twoją imprezę. Osoba ta powinna być dostępna, łatwo osiągalna i uchwytna. Dobry manager wydarzenia wie, że klient potrzebuje na bieżąco i na szybko ustalać szczegóły wydarzenia, może zmieniać zdanie i zadaniem managera jest szybkie reagowanie.

6. Instynkt.
Są chwile, kiedy po prostu trzeba iść za przeczuciem – a biznes nie jest wyjątkiem.
Ważne jest, aby czuć się komfortowo z wybraną agencją, że możesz zaufać jej doświadczeniu.
Najlepiej umówić się na spotkanie i poczuć, czy udało się nawiązać nić porozumienia, czy osoba wzbudza sympatię i jest przystępna w kontakcie twarzą w twarz.

 

Podstawą i celem działalności Dream Event jest zadowolony Klient, który będzie chciał pozostać z naszą firmą na lata. Najważniejsze jest jednak to, że nie ogranicza nas nic, poza wyobraźnią. Jeśli zależy Ci na tym, by pracownicy zapamiętali imprezę na długo – polecamy nasze usługi – cele naszych Klientów są naszymi celami. Każde zlecenie jest dla nas okazją na spełnienie marzeń.

Dream Event
Ty marzysz – my organizujemy

Close Menu